Медіапланування
Медіапланування - важливий інструмент прогнозування і аналізу, без знання якого працювати на ринку реклами в даний час просто неможливо.
Йдеться про оптимальне планування рекламного бюджету при виборі каналів розміщення реклами. Медіа-план створюється для того, щоб донести рекламне повідомлення до Цільової Аудиторії, протягом заданого часу і певну кількість разів, ефективне для досягнення цілей рекламної компанії.
Головне - знати міру.
61010, Україна,
Харків, ХЦНТЕІ,
пр-т Гагаріна, 4, оф.35
Харків, ХЦНТЕІ,
пр-т Гагаріна, 4, оф.35
+38 (057) 732-00-44
+38 (050) 30-11-999
+38 (050) 30-11-999
Пн.-Пт. 9:00-18:00
info@inart.kharkov.com
61010, Україна,
Харків, ХЦНТЕІ,
пр-т Гагаріна, 4, оф.35
Харків, ХЦНТЕІ,
пр-т Гагаріна, 4, оф.35
+38 (057) 732-00-44
+38 (050) 30-11-999
+38 (050) 30-11-999
Пн.-Пт. 9:00-18:00
info@inart.kharkov.com